Sunday, 24 June 2012

Maafkan Aku Sahabat

Dear Siti Fatimah Zaharah...aku mintak maaf kalau kau marah kat aku sbb tak dapat pergi tempat yg kau nak pergi...tp at least aku dah bagitahu kau yg aku kuar dan tak balik lagi.tp kalau kau nak marah itu hak kau...aku tak tahu apa yang kau marah sangat.aku pernah berada di situasi kau...aku dah penah rase apa yang kau rasa hari ni...kau sakit hatikan kalau sesuatu yg mmg kau nak pergi tp org lain tak nak pergi..cm tu zarah perasaan aku mase aku ajak korang kuar tgk wayang or jalan-jalan...kau kate kau bz,kau takde duet..kau suruh aku paham kau...sbb kau paham aku..yess..aku simpan marah aku...tak siapa tahu..melainkan aku sendiri..aku sedih?mmg aku sedih...tp aku saba sbb aku cuba paham kau...aku mmg tak boleh nak pakse org ikut ape yang aku nak...aku syg kau zarah..aku tak nak kite gaduh...so aku pilih untuk diam. tp hari ni..aku tak tahu...kau marah sangat ke kat aku...sdgkan aku dah bgtahu awal2 yang aku tak pergi...daripada org yg tak bgtahu ape2..kalau kau org bijak mesti kau boleh fikir....aku mintak maaf sekali lagi..

No comments:

Post a Comment