Wednesday 7 November 2012

I'm 22 Years Today

hari ini 7 november 2012 genap usia ku 22 tahun . .Terima kasih tuhan kerana memanjangkan umurku sehingga ke akhir ini. Terima kaseh emak ayah . .keranamu aku hadir di dunia terima kaseh juga kerana dengan kaseh sayangmu aku membesar dengan sempurna sehingga ke akhir ini.atas pengorbanan mu mak ayah. .aku berada di sini hampir mencapai cita-citaku yg menjadi harapanmu.

Ya Allah . .aku teringin menyambut hari lahirku dengan anak-anak yatim . .atau di rumah anak yatim..ingin berkongsi ari bahagia ku bersam mereka yg kurang bernaseb baik.untuk masa ini mungkin aku tidak mampu .mungkin isyallah satu hari nanti dengan iziMu ya Allah kau perkenankanlah niat suci aku ini . Ya Allah..kau panjangkanlah usiaku kau murahkanlah rezekiku kau angkatlah darjatku . .kau permudahkan lah segala urusaku. .berikanlah aku kesihantan yang baik dan kau lindungilah orang2 yang sentiasa berada disekelilingku,disisiku dan dihatiku dari segala bahaya dan bencana . .kurniakan rezeki untuk mereka..amin..

No comments:

Post a Comment